ScpRP

Status
Not open for further replies.

KeWii

Założyciel HG
Staff member
Apr 25, 2020
347
44
28
hg-networks.com
Regulamin:

"Ignorantia legis non excusat"

Nieznajomość prawa nie jest usprawiedliwieniem

1. ZASADY GŁÓWNE

1.1 Zakaz:
a) Łamania całego regulaminu SCP RP zawartego na tej stronie
b) RDM
c) NLR
d) Metagaming
e) FailRP
f) FearRP
g) Powergaming
h) Trollowania
i) Działania na szkode serwera
j) Używania inwektyw w ooc
k) Używania nieuzasadnionych inwektyw w ic
l) RDM BOX
m) LTAP
n) Unikania kluczowych akcji rp
o) wykorzystywania exploitów
p) Chat spam
r) Micro spam
s) Self-supply
t) Doprowadzania paczek amunicji do eksplozji
u) VDM
w) Random damage
y) Spamienia pojazdami
z) Spamienia granatami
1.2 Administracja zastrzega sobie prawo do lekkiej nadinterpretacji regulaminu
1.3 Kłamanie na AS jest interpretowane jako łamanie regulaminu bądź trollowanie
1.4 Wymaga się aby gracze dostosowali się do rozgrywki, klimatu oraz swojej roli na serwerze (Serious Roleplay)
1.5 Każdy pracownik fundacji musi wykonywać obowiązki należące do jego pracy oraz musi stosować się do poleceń przełożonych
1.6 Departament Bezpieczeństwa, Departament Nauki i MTF nie mają prawa do buntowania się
1.7 Podczas wyłomu każdy ma prawo do spanikowania, odmówienia wykonywania rozkazów oraz dezercji. Wyjątek; MTF i Chaos Insurgency
1.8 Sytuacja opisana w pkt. 1.7 nie może posunąć się do ognia bratobójczego pomiędzy Departamentem Bezpieczeństwa, Departamentem Nauki i MTF
1.9 Gracze serwera SCP RP nie muszą znać wszystkich podmiotów scp ale należałoby zapoznać się z tymi występującymi na serwerze by nie doprowadzić
do nadinterpretacji umiejętności/mocy anomalii
1.10 Gracze muszą wykorzystywać /advert w kluczowych momentach rozgrywki
1.11 Gracze należący do danej frakcji muszą mieć nazwę odpowiednią dla ich pracy np. Stażysta Playdo, Sierżant Playdo, D-8471 itd.
1.12 Nie można odgrywać w RP osób "upośledzonych psychicznie", "skrzywdzonych przez życie", czy posiadających choroby na tle psychicznym
1.13 Gdy w placówce nie ma wyłomu; tylko Klasa-D może przeszukiwać skrzynki
1.14 Łamanie kości za pomocą "femur breaker" wymaga min. jednego gracza który; będzie siedział w klatce 106 i odgrywał ból w RP adekwatny do dźwięków usłyszanych na głośniku i drugiego który obsłuży konsolę klatki, po aktywowaniu "femur breaker" gracz obsługujący konsolę musi napisać stosowny advert, ofiara następnie musi poczekać na przyjście SCP 106 (może przyjść pieszo bądź przez R i dobre wyjście w łuzowym) po czym gdy znajdzie się w wymiarze łuzowym musi popełnić samobójstwo. Jednak jeśli w momencie przyjścia SCP 106 klatka nie będzie obniżona a po wejściu podwyższona SCP 106 może zaatakować personel przy konsoli do obsługi jego klatki.
1.15 Jeśli członek Departamentu Bezpieczeństwa bądź Nauki wejdzie w posiadanie karty dostępu wyższego poziomu niż własnego musi się jej natychmiast pozbyć lub po prostu nie używać, warto też powiadomić o tym zarząd, wyjątek; podczas wyłomu, w sytuacji zagrożenia życia
1.16 Zakazanym jest częste/nadmierne przesiadywanie i blokowanie przejścia do klas D (drzwi lvl. 1)
2. Personel
2.2 Personel klasy D może walczyć o swoje życie
2.3 Personel klasy D może odmówić współpracy z placówką (jednak jego decyzja nie może trwać wiecznie), jeżeli ochrona posunie się do gróźb to:
zapoznaj się z terminem "fearRP"
2.4 Personel klasy D może rozpocząć masowy bunt 20 minut od ostatniego (masowy bunt: min. 4 osoby)
2.5 Gdy sytuacja w placówce jest opanowana Sprzątacze i medycy nie mogą współpracować z klasą D a nawet unikają jej
2.6 Podczas wyłomu Personel może:
a) Stosować się do poleceń MTF
b) Podjąć się próby ratowania swojego życia za wszelką cenę
c) Podjąć się próby ucieczki z placówki
d) Odmówić współpracy z MTF
e) Stosować się do poleceń Chaos insurgency (jeśli takowy się pojawi na serwerze)
f) Rozpocząć walkę zbrojną z Departamentem Bezpieczeństwa, Nauki i MTF
2.7 Personel może w jakiś sposób wejść w posiadanie karty dostępu o wyższym poziomie niż własnym, jeśli do tego dojdzie i Departament Bezpieczeństwa wykryje tę niezgodność może aresztować bądź zlikwidować daną osobę, wyjątek; podczas wyłomu, w sytuacji zagrożenia życia
2.8 Jeżeli w placówce wystąpi wyłom Personel powinien stosować się do poleceń MTF (ale nie musi patrz 2.6), jeśli natomiast się nie zastosuje może zostać aresztowany bądź zlikwidowany (klasa D zawsze jest przeznaczona do likwidacji podczas wyłomu)
2.9 Lekarze muszą udzielać pomocy medycznej każdemu rannemu pracownikowi z wyjątekiem klasy-D (chyba że ochrona i naukowcy pozwolą) oraz lekarze nie mogą leczyć SCP
3. Departament Nauki
3.1 Każdy pracownik Departamentu Nauki musi:
- Zapoznać się z podstawowymi informacjami
3.2 Naukowcy nie posiadają pełnego przeszkolenia z użytkowania broni palnej dlatego obchodzenie się z pewnymi rodzajami
broni może być dla nich problematyczne.
3.3 Naukowcy muszą wziąć do pomocy przy badaniach ochronę, ilość strażników określona jest na dsc
3.4 Naukowcy podczas wyłomu nie mogą podejmować się próby własnoręcznej dekontaminacji SCP
3.5 Departament Nauki nie współpracuje z Chaos Insurgency
3.6 Departament Nauki nie może nadużywać swojej władzy wobec Departamentu Bezpieczeństwa
3.7 Praca "Naukowiec-HAZMAT" może być używana tylko do badań toksycznych, chemcznych i biologicznych anomalii np. SCP 008 czy SCP 049
 

KeWii

Założyciel HG
Staff member
Apr 25, 2020
347
44
28
hg-networks.com
4. Departament Bezpieczeństwa i MTF
4.1 Każdy pracownik Departamentu Bezpieczeństwa i MTF musi:
- Zapoznać się z podstawowymi informacjami
4.2 Ochrona i MTF nie mogą bezmyślnie i niepotrzebnie używać broni
4.3 Jeśli sytuacja w placówce jest spokojna to ochrona musi mieć zabezpieczoną broń
4.4 Ochrona jest zobowiązana do ochrony całej placówki, pomocy przy badaniach, ochrony nad pracownikami
(bez klasy-d) i pilnowania by żadne SCP nie wydostały się na zewnątrz.
Hierarchia priorytetu ratowania życia ludzkiego:
a) Naukowcy
b) Ochrona w niebezpieczeństwie bądź inni ranni członkowie ochrony
c) Medycy i Sprzątacze
Klasa-D podczas wyłomu jest wyznaczona do natychmiastowej terminacji gdyż stwarza niebezpieczeństwo.
Jeśli Naukowiec sprawia problemy podczas ewakuacji do bezpiecznego miejsca to należy go aresztować a następnie odeskortować, jeżeli naukowiec sprawia problemy i naraża tym samym życie innych posłusznych naukowców czy jednostek departamentu bezpieczeństwa; należy wówczas zostawić go samemu sobie, a jeśli zdarzyłoby się
(co z góry zabronione jest w pkt. 1.9), że naukowiec otwiera ogień w stronę ochrony to należy go niezwłocznie zlikwidować.
4.5 Ochrona przede wszystkim zajmuje się ochroną Naukowców (co jest ich priorytetem), zwalczaniem buntów, ustabilizowaniem sytuacji w momencie wyłomu
4.6 Każdy pracownik Ochrony posiadający przeszkolenie MTF podczas jawnego, niekontrolowanego i masowego wyłomu musi zmienić pracę na MTF aby jak najszybciej ustabilizować sytuację, pracę może również zmienić na MTF gdy dostanie taki rozkaz od dowódcy Ochrony bądź MTF
jeżeli natomiast sytuacja w placówce jest opanowana i nie ma rozkazu z dowództwa to każdy MTF musi powrócić na pracę Ochrony
4.7 Jednostka prewencji ochrony stosowana jest tylko do zwalczania buntów, Ochroniarz-HAZMAT do zabezpieczania toksycznych, chemicznych i biologicznych anomalii (SCP 008, SCP 049), Ochroniarz-Inżynier do obsługi electrical center, rozstawiania i naprawy kamer, natomiast praca ochroniarz stosowana jest uniwersalnie do każdej sytuacji
4.8 Ochrona nie ma prawa bezpodstawnie przeszukiwać pracowników
4.9 Ochrona i MTF może dokonać natychmiastowej likwidacji na każdym pracowniku (oprócz mtf, naukowców i innych ochroniarzy) posiadającym broń oraz stwarzającym zagrożenie
4.10 Ochrona ma prawo zlikwidować personel klasy-d w razie niesubordynacji lub z powodu "pozbycia się świadków"
4.11 MTF podczas wyłomu ma prawo na natychmiastową likwidację klasy D i w skrajnym przypadku medyków oraz sprzątaczy (mtf musi pozbywać się świadków)
4.12 Priorytetem MTF podczas wyłomu w fundacji jest bezpieczne odeksortowanie Naukowców poza placówkę i zdekontaminowanie każdego uwolnionego SCP
4.13 MTF zawsze musi trzymać się w grupie min.3 osobowej (nie obowiązuje jeśli pełny oddział wynosi: 1-5 ludzi, reszta oddziału jest martwa lub doszło do niespodziewanego rozdzielenia)
4.14 Ochrona i MTF musi odpowiadać na wezwania na radiu
4.15 Departament Bezpieczeństwa nie współpracuje z Chaos Insurgency
4.16 Dekontaminacja SCP najczęściej musi odbywać się za pomocą np. /me próbuje założyć klatkę a następnie dwie strony wykorzystują /roll (oprócz scp 106).
Dekontaminacja konczy się terminacją SCP tylko w skrajnych przypadkach
4.17 Próba dekontaminacji jednego SCP może zostac dokonana w min. 2 lub 3 osoby (w zależności od wielkości scp), /roll używa wtedy jedna osoba z grupy.
Dekontaminacja może odbywać się 10 minut od ostatniej nieudanej dekontaminacji i musi odbywać się od tyłu (ewentualnie od boków) scp
4.18 Ochrona nie może samodzielnie wchodzić do przechowalni SCP bez pozwolenia Naukowca, natomiast ochroniarze mogą stać na straży przy przechowalniach niebezpiecznych scp podmiotu keter
4.19 Departament Bezpieczeństwa nie ma prawa męczyć, wyśmiewać, atakować werbalnie i fizycznie Klasy D gdy panuje spokój i nie ma buntów
4.20 Departament Bezpieczeństwa ma prawo tylko i wyłącznie podczas częstych buntów wprowadzić lockdown, przeszukanie oraz użyć śmiercionośnej siły na całym Personelu
4.21 Gdy w Fundacji sytuacja jest stabilna ochrona powinna stosować paralizatory i stunsticki zamiast broni palnej na klasie D
4.22 Red Right Hand przede wszystkim wykonuje rozkazy od:
a) Rady O5 której rozkazy są nadrzędne i najważniejsze
b) Rangi od Podporucznika w Departamencie Bezpieczeństwa
c) Rangi od Inspektora w Departamencie Nauki
4.23 Red Right Hand jest nad standardową ochroną (zalicza sie do MTF) jednak nie może rozkazywać im jeśli nie dostali takiego rozkazu, mogą ich za to pouczać.
NTF również musi podporządkować się Red Right Hand ale zazwyczaj te dwie organizacje nie ingerują w swoje działania (Dowdódca NTF może rozkazywać Red Right Hand patrz. b)
4.24 Red Right Hand nie posiada dowódcy! Jego dowództwem zajmuje sie patrz pkt.
4.25 Red Right Hand działa na zasadzie Żandarmerii Wojskowej czy CG (na swrp)
4.26 Red Right Hand ma zakaz zdradzania wszelkich informacji o swoich działaniach innym Graczom, może zdradzać te informacje rangom wymienionym w pkt.
5. SCP
5.1 Gracze wcielający się w podmioty SCP muszą stosować się do lore danego SCP którym grają
5.2 SCP mogą podjąć się próby ucieczki min. 1h od ostatniej próby (oprócz scp 682 i 106)
5.3 SCP 682 może podjąć się próby ucieczki min. 2,5h od ostatniej próby
5.4 SCP 106 może podjąć się próby ucieczki min. 1,5h od ostatniej próby
5.5 SCP mogą organizować razem ze sobą masowe wyłomy min. 3h od ostatniego masowego wyłomu, wtedy też czas oczekiwania pojedynczego scp od ostatniej próby
nie ma znaczenia, inne scp mogą podłączyć się pod masowy wyłom i próbować uciec
5.6 SCP NIE MOGĄ WSPÓŁPRACOWAĆ Z LUDŹMI ale mogą współpracowac ze sobą
5.7 SCP nie mogą się razem zabijać/krzywdzić. SCP 457 powinien trzymać się z daleka od innych scp by ich nie podpalić
5.8 SCP nie mogą lootować szafek i używać przełączników (chyba że jest to naprawdę wymagane do dalszej rozgrywki)
5.9 SCP 106 po usłyszeniu charakterystycznego dźwięku łamanych kości na głośnikach w całej placówce musi natychmiastowo udać się do swojej klatki w celu dekontaminacji, popełnić samobójstwo poprzez /kill bądź wrócić do wymiaru łuzowego z którego w razie wyjścia nie atakując nikogo powróci do klatki
5.10 Każdy gracz SCP nie może używać przedmiotów SCP (entities), podobnie jak nie może wchodzić w akcję RP z innymi podmiotami SCP może tylko współpracować
5.11 SCP 966 będąc w stanie niewidzialnym jest niewidoczny dla ludzi, może on wybrać swoją ofiarę którą będzie śledził i nękał, po akcji "/me wprowadza w stan nieprzytomności" i po wygraniu "/roll" ofiara może zostać zaatakowana przez SCP 966 który podczas ataku musi wyjść ze stanu niewidzialności, jeśli wyjdzie ze stanu niewidzialności każdy ochroniarz może go zaatakować/zdekontaminować. Jeśli akcja rp się nie powiedze SCP 966 musi odczekać 5 minut od ostatniej nieudanej akcji aby dokonać następnej.
5.12 SCP 343 jest to powszechnie znany "Admin on Duty" więc nie ma on swojej przechowalni i używają go tylko administratorzy zajmujący się w danym momencie porządkiem na serwerze, jeżeli SCP 343 wyrazi zgodę mogą zostać przeprowadzone na nim badania
5.13 Poniższe SCP mają zakaz używania voice chatu i chatu pisanego RP
a) SCP 106
b) SCP 999
c) SCP 682 (tylko podczas eventów)
d) SCP 966
e) SCP 023
f) SCP 173
5.14 Jako SCP 173 teleportowanie się w ściany i tekstury bądź po prostu wychodzenie poza mapę za pomocą swepu jest zabronione i podciągane pod exploitowanie
5.15 SCP mogą się podjąć ucieczki tylko podczas badań bądź eventu, wszelkie inne wyłomy traktowane są jako exploitowanie bądź FailRP (jeżeli strażnik nie zamknie przechowalni można uciec)
6. Inne
6.1 Inspektor ds. etyki może:
a) Ingerować w sposób traktowania klasy-D w placówce
b) Obserwować badania a następnie zarzucać Naukowcom uwagi
c) Pobierać łapówkę o milczenie nt. etyki w placówce (max. 1000$) od Rady O5, Dyrektora Departamentu Nauki lub Dowódcy Ochrony, 30 minut od ostatniej łapówki
d) Zażądać podstawowych informacji o fundacji, aktualnie prowadzonych badaniach, bezpieczeństwie, wyłomach itp.
e) Złożyć donos na naukowca bądź ochroniarza do zarządu departamentów
f) Swobodnie poruszać się po placówce z wyjątkiem przechowalni SCP, Zbrojowni, Warhead, ważnych biur i electrical center. Inspektor nie może opuścić placówki
6.2 Naukowiec - Agent Chaos Insurgency
a) Pomagać klasie-D przy ucieczce, przemycać im przedmioty itp.
b) Podjąć się próby uwolnienia SCP (30min. od ostatniej próby), bądź masowego wyłomu (1h od ostatniej próby)
c) Podjąć się próby zabójstwa najwyższych rangą liderów fundacji
d) Infiltrować placówkę
Gracz posiadający pracę Agenta Chaosu może zostać wykryty przez np. Dziwne zachowanie, Przyłapanie na wykonywaniu jednej z powyższych rzeczy,
może wówczas zostać aresztowany bądź rozstrzelany przez ochronę
6.3 Vip, sVip i Sponsor mogą respić propy ale tylko do celów RP (np. worki z piaskiem, barykada, krzesło i biurko itp.). Zakazany jest propfly, propblock, propspam
6.4 Chaos Insurgency nie może współpracować z Sprzątaczami, medykami, MTF, SCP, ochroną i naukowcami
6.5 Chaos Insurgency nie może atakować siedziby MTF i na odwrót (chyba że to event lub znane jest dokładne położenie po przesłuchaniu)
6.6 Chaos Insurgency musi prowadzić skoordynowane ataki na placówkę całą grupą żołnierze odpowiednio to advertując, skoordynowane ataki powinny odbywać się przynajmniej co 30 min.
 
Status
Not open for further replies.